Главная » Статьи » Записки ниндзя

Тосіцугу Такамацу, автобіографія 1966 г.

Тосіцугу Такамацу, автобіографія (1966 г.)

Мені буде 68 в цьому році 41-му році епохи Сьова (1966). 

Ще два-три роки тому у мене не було ні найменшого уявлення про те, що мій вік буде таким просто тому, що я не хочу знати про це, але я знаю, що я народився у двадцять третій рік епохи Сьова (1889). Я збитий з пантелику зображенням мого обличчя, як воно виглядає зараз, але причина цього в тому, що я не дивився на себе в дзеркало, років тридцять. Навіть при такому пошарпаному вигляді я все ще той, кого більшість людей вважають, енергійною людиною. Якщо більшість людей йдуть на прогулянку то протягом години вони зазвичай долають близько чотирьох миль, проте, я зазвичай покриваю, ту ж відстань приблизно за пів години.

Мені подобається гуляти з моїми собаками і роблю це без зусилль, щодня. Я не слідкую за часом, але повсякденно пунктуально в ліжку в 9:00, де до мене приходить улюблений кіт, кому Я дав ім'я Дзіро. Я прокидаюся о 6:30 ранку і роблю холодне обтирання. Це те, що я не пропустив в останні сорок років, і тому я ніколи не був хворий у ліжку, це не означає що тільки холодне обтирання зупинити хворобу. Мені надзвичайно подобається малювати, і навіть зараз я продовжувати малювати як форму гри. Я не дуже вмілий, але до тих пір мені це подобається, для мене справжнє задоволення. Ніхто не володіє знаннями про події завтрашнього дня, це означає, що ми не знаємо, коли наше життя припинеться. У зв'язку з поривчастістю юності я зробив багато помилок щодо мого життя, це відбувалось до сорока років. Я пізнав свої помилки і тепер беру моє холодне обитрання і вихожу на прогулянку зі своїм собакою щоранку.
Після цього я присвячую деякий час, щоб писати і малювати і це теж для балансу. (Вправи, відпочинок, вивчення і задоволення).

Ті, хто зловмисний завжди буде робити погані речі, навіть ніндзя із поганими намірами буде вигнаний. Це можна застосовувати до будь-яких бойовим систему не тільки ніндзюцу. Мій учитель Кото-рю koppo дзюцу і Тогакуре рю ніндзюцу був TODA SHINRYKEN MASAMITSU SENSEI. Тода сенсей почав вчити мене спершу косі дзюцу, коли мені було дев'ять років. Поки я був молодий, я провів дуже багато боїв, але я повинен сказати, що вони були з метою власного захисту. Коли мені було п'ятнадцять я побився з двома майстрами Мусасі-рю у результаті чого моя барабанна перетинка була розірвана, через що пізніше мені відмовили у вступі до підліткової армії.

Коли мені було сімнадцять, у моєї родини була сірникова фабрика, за цей час літній чоловік на ім'я Іситані завітав на завод і використовуванням боккен як тростина. Він був дуже відомим майстром бойових мистецтв, але, як всі інші бойові художника він не міг заробляти на життя з неї у той період. Так що моя сім'я найняла його в якості охоронця на заводі. Разом з іншою людиною, ми зробили додзьо на заводі і Іситані сенсей почав нас навчати Kuki Happo Biken no jutsu, а також інших бойових мистецтв в тому числі різні види зброї, такі як мечі, Бо, сюрікени і т.д. Але перш за все він навчав мене мистецтву ніндзюцу. Він був уже дуже старий чоловік, і через два роки помер на моїх колінах. Я тренувався в Karate koppojutsu і цей треннінг був дуже важким. Спочатку ви повинні тренувати пальців рук і ніг із використанням піску. Далі ви використовували дрібну гальку, а потім камінь, спочатку ваші нігті і кінчики пальців будуть кровоточити, це буде дуже болісно і важко виявляти наполегливість. Я розробив дуже сильні пальці рук і ніг від цієї практики, однак цей вид навчання в даний час трохи марний і просто потренуватися на Makawari достатньо. Я кажу це, тому що це дуже легко пошкодити суглоби, виникають проблеми у подальшому житті.
Я почав свій ніндзюцу тренінг, коли мені було тринадцять років. Я почав за допомогою дерев'яної дошки 3см на 4 м в довжину. Я розташував дошку під кутом 45 градусів і поступово збільшував його до 60, потім 70, поки я не міг забігати на дев'яносто градусів.


Ніндзюцу не тільки мистецтво невидимості. Широкий діапазон технік був витягнутий названі тільки після довгого часу, що минув. Походження сходить до праісторичного періоду богів. Точне формування дуже важко, оскільки я не жив тоді. Сім'я Кукі зберігає реєстри цього періоду що звуться KUKISHIN RYU HAPPO BIKEN JUTSU і вони є частиною самої передової вчення YAYU RYU. У IGA RYU також можна знайти HAPPO BIKEN JUTSU, це сутність NINJUTSU. 

Це Хаппо Biken дзюцу:
1. Tai Jutsu - Hichyo Jutsu - Nawa Nage
2. Karate Jutsu - koppo Jutsu - Ju tai jutsu
3. So jutsu - Naginata jutsu
4. Bo jutsu - jo Jutsu - Hanbo Jutsu
5. Senban Nage Jutsu - Ken Nage Jutsu
6. Ka Jutsu - Sui Jutsu (Together)
7. Chikujo Gunryakuheiho
8. Onshin Jutsu

Biken це позначення для групи, що складається з Ken Jutsu, Kodachi Jutsu and Jutte Jutsu. Jutte дзюцу є найвищим з технік меча. Наступальні і оборонні використання Тессен і Jutte знаходяться в цій категорії.

Там є також TOAKO NO JUTSU, яке дозволяє долати супротивника на відстані. Є секретні сувої та книги з пояснення до цієї майстерності, але вони надзвичайно складні для розуміння. Там є три KIAI, що використовували:
A - Який продукує руйнування ефекту Ki супротивників
Ка - яка виробляє такий же ефект в його техніці
Ei - який ламає рух тіла.

У кожному разі, саме головне, зберегти сутність істинного серця. У бойових мистецтвах немає необхідності зосереджуватися тільки на аспекті перемоги в бою. Проте, без самовіддачі в боротьбі немає Бойового мистецтва - це просто насильство і така людина не має чесного серця і є антігуманістом. В сучасні дні існує спортивне дзюдо, яка концентрується на задоволення від боротьби і будуванні свого тіла. Вони тільки виграти і через це згинаються у своїх таліях в бою, замість того щоб підтримувати свої тіла у вертикальному положенні. Коли я міркую про цей дзюдо-спорт з його народження від реальних бойових мистецтва мені соромно і це дає мені відчуття охолодження.

Істинне бойове мистецтво перемагає за допомогою природного руху техник найвищої якості, якщо чоловік переміщає тіло відповідно до цієї теорії, то він, звичайно, переможе. У бойових мистецтвах потрібно три моменти, які є:
1. Сила (могутність) тіла
2. Вивчення техік
3. Духовна сила (могутність)
З цим ви можете по-справжньому перемогти.

Після того як я закінчував допомагати батькові на його сірниковій фабриці я відвідував школу англійської мови - Джордж Bundow школи. Я також брав участь у китайській школі культури. Після цього я йшов тренуватися з Іситані сенсей в мистецтві HONTAI TAKAGI YOSHIN RYU, а також іншим видам мистецтва. Сім минулих поколінь його родина була радником у знаменитої родини ніндзя Хатторі.

Коли я отримав тренінг протягом деякого часу я вирішив, що хотів би знати більше про себе і ніндзюцу, тому пішов у гору відому як Майя Сан у префектурі Кобе. У горах я жив поблизу водоспаду що називається Kamenotaki строком один рік. Я залишився в атині розміром двох татамі і жив на бобах і сирому рисі. Мої партнери по тренуваннях були скелі навколо моєї хатини. Іноді я тренував верхів'я пальців, б'ючи по скелях. Я вистрибував на скелі зі своїм киай, а потім зістрибував вниз. За цей час я розробив особливе відчуття, наприклад, я міг стояти на вершині гори і знати, скільки люди підходили, я міг сказати, чи були вони чоловіками або жінками чи інші речі. Я став відомий як Sennin або Тенгу гори. Я відправився в Китай в CHIN епоху і подорожував по Монголії і північному Китаї, протягом близько десяти років. У цей період я познайомився з shorinji боксером на ім'я Choshiro, у нас був бій, і я побив його. Ми стали дуже близькими друзями, як брати. Таким чином я був представлений президенту Асоціації китайських бойових мистецтв.

Мої спогади про ті часи трохи переплутані особливо точні дати і години, але я пам'ятаю, що я колись комусь відтяв голову. Одного разу я зіткнувся і боровся із групою кінних бандитів які, виявилися членами місцевого відділення армії. Я використовував ніндзюцу в багатьох випадках і було колись судився за вбивство, але довів свою невинність (Самооборона). Я пам'ятаю, що один випадок, коли я йшов через місцину, відому як Санто-Шо, вона була чорною як смола, і раптом я відчув як щось навздоганяло мене позаду. Я повернувся, щоб подивитися і побачив величезну собаку що бігла просто на мене. Перш, ніж я міг поворухнутись він кинувся на мене, і його голова була поруч з моїм лівим вухом. Він загарчав злобно, але я не ворухнувся ні мускулом, тому що я знав, що якщо я зробив би це він напав би на мене. Через деякий час він зупинився, може бути, тому що він знав, що ця людина не була проти нього. У цей момент я вдарив його прямо між очей з правого кулака, за допомогою своєї Koppo Jutsu техніки. Він скрикнув на секунду, а потім впав на землю і більше не рухався взагалі.

Цей досвід також може бути застосований до людини нападника. Завжди будьте готові, коли атакуючий втрачає захист, а потім контратакуйте, не даючи ніяких попереджень або можливості для другого шансу. Це спосіб, який я використовую до такого типу ситуації. Я чекаю мого супротивника для нападу на мене, тоді я просто очікую коли він відмовитися від свого захисту або змушую його розслабитися. Це важливий момент. Саккі або намір вбити відчувається через систему можна порівняти з радаром, хто не в змозі отримати це випромінення не зможе досягти високого стану якості бойових мистецтв.

Це те, що я можу гарантувати, через мій досвід, таким чином багато разів я переступав лінію, яка відділяє життя від смерті. Ваші техніки є цією лінією. Я колись боровся із чоловіком, який був дуже досвідчений в багатьох ехніках, після того як я його побив, ми сіли і поговорили. Він дійсно знав багато технік і багато способів, щоб зупинити техніку і я повинен сказати, що самі тільки імена, я б з легкістю забув. Воістину він володів великим обсягом знань, але його знання було втрачено в напрямку, в якому воно було використано.

Це важливий момент, коли ми говоримо про технік ми не говоримо про переміщення тіла в точному напрямку. Є фраза в китайській книзі стратегії. "UTSU RYO SHI" говорить, що звитяжний воїн, як вода. Це тому, що вода як слабка, так і м'яка, але все ж, якщо є сильний вплив на неї, як подібно пагорбу, навіть пагорб може бути знищененим. На перший погляд це виглядає як м'якість не може перемагати. І все ж м'яке може бути сильніше. Це як індивідуальні техніки, вони сильні зовні, але слабкі всередині. Якщо ви знаєте назву птаха, то ви нічого не знаєте, бо це нічого не говорить вам про птаха. Кіто Рю на початку епохи Едо перебував під контролем Fuko No Shichiro Uemon Masakatsu (Yuzan) і Ibaragi Mata Zaimon Sensei (Toshifusa Sozen). Разом вони заснували Ryoi Shinto Ryu. Це було початком Kito Ryu, а потім Ібарагі Сенсей змінив назву Ryoi Shinto Ryu. З четвертого покоління майстер Takino мав дуже відомого студента якого звали Kuki Nagato. Ця школа в еолюціонувала ставши відомою як Kuki Shin Ryu.

Коли я повернувся додому з Китаю мій батько взяв десяту дружину, тому я повернувся в Китай, де я сильно захворів і повернувся додому до Японії, і потім пішов у гори Майя. В цей час я тренувався Karate і Ninjutsu використовуючи свою власну теорію. Літній чоловік, про якого я нічого не знаю навіть його ім'я або хто він, навчив мене багатьом речам. Він зробив знак то-ін разом з киай а потім сказав: після двох або трьох днів стрічковий хробак вийде з тіла. Протягом десяти днів він мене поставив на ноги. Він навчив мене багато речей про себе і природу. Після цього року я повернувся і зрозумів, що для того щоб робити щось мені потрібні були гроші, і тому знову повернувся до Китаю. У Китаї я заробляв собі на життя, викладаючи в англійській школі, у мене було більше 100 студентів з бойових мистецтв, за цей час я навчив багатьох людей мистецтву війни, але я також вчив їх мистецтву миру. У мене було багато матчів з дуже високим рейтингом майстрів бойових мистецтв з них я не програв жодного разу, хоча деякі називали нічиєю. Я покинув Китай заробивши багато грошей.

Пізніше я став ченцем, але повинен сказати, що не всі релігії хороші, люди в них пошкоджені, а потім і сама релігія стає пошкодженою. Іноді, коли злочин було скоєно в моєму регіоні поліція шукатиме моєї допомоги в розгадці таємниці я завжди був в змозі зробити це і жодного разу не помилився. Через мої досвід і практичні знання я часто робив роботу для уряду. Це було тільки в тих випадках, коли це було на благо моєї країни і мого народу. Іноді робота була дуже важкою і небезпечною.

У період змін, мене попросили допомогти сформувати Minkoku Seinen Botoku Кай. (Асоціація бойових мистецтв як частина японських мистецтв. Сьогодні Budokhan). Було багато майстрів з організації в основному зі старих шкіл бойових мистецтв. Я був обраний президентом цієї асоціації. Моє офіційне визнання було як майстер Jutaijutsu (мистецтво самооборони) і Bojutsu (мистецтво, використання палиці в якості зброї). Я також допомагав у виробництві фільмів і в театрі, де я працював в якості технічного співробітника.

Є багато людей, які намагаються копіювати наші вміння і вони роблять це погано. Є школи короткою палицею (дзьо-дзюцу), але вони не розуміють, скажу я вам. Подібно до того, як людина (Ninja) може і дійсно маскує себе так само здійснюється мистецтво палиці. Оскільки Дзьо для мандрівників на дорозі означає засіб самооборони. Воно ніколи не було зброєю або інструментом на полі бою. Воно замасковане під виглядом допомоги в просуванні, але [насправді] для самооборони. Дзьо - діє, не для самооборони воно є для рухів з палицею! Вони занадто великі і гламурні для самооборони, вони не мають тайдзюцу. Коли я був президентом Seinen Botoku, багато люди бойових мистецтв воліли запитати, чи був DO (шлях до чогось) також методом приховування істинних методів. Я завжди був чесним і повинен був сказати їм, що DO дуже відрізняється від дзюцу, і не для будь-якого використання крім як зберегти навчання танцям театру Кабукі. Але іноді ви не можете знайти справжніх майстрів мистецтва, тоді ви матимите справу із тими кого знайдете. Є деякі люди, які дають самим собі сертифікат Менкьо або вище, але це не сувій, який дає здібності, це дехто, власник досвіду з минулими знаннями. Деякі з цих людей оточувати себе урядовими сенаторами і високопоставленими представниками аутентичних мистецтв, щоб власні мистецтва здавалися кращими. Це неправильно. Часто вони використовують силу або говорять, що вони володіють особливими енергіями, щоб перемогти, але вони втрачають дещо більш важливе в їх серці.


У мене було багато боїв з цими так званими майстрами не тільки тілом , але і словами. Двоє з них навіть поміняли місцями техніки, щоб спробувати зробити свій власний стиль, але коли я вказав на помилковість цього вони заперечували, будь-що подібне. 

Тренінг ви повинні зробити в будь-який час, в будь-якому стані. Я пам'ятаю мого Дідуся тренажерний зал був освітлений свічками і Ви повинні були використовувати всі свої почуття, щоб знати, хто увійшов, і чи вони були друзями чи ні. Іноді ми брали готовність до тренінгу, і він взяв би нас за межами залу (взимку), якщо у вас не було верхнього одягу на дворі ви б померли від холоду, тому потрібно було знати попередньо. Це також вчить, відвагу і мужність. Використовувати всі свої почуття весь час. Ви повинні тренуватися як вогонь, тому що так зроблено меч, якщо ви потієте це як охолодження і кування. Ви повинні тримати своє бачення широким навіть після практики навику протягом тривалого часу, якщо ви зазнаєте невдачі у будь-чому, то ваш зір стане вузьким. І коли тренуючись ви думаєте , що не навчаєтесь тоді почекайте десять років і це зміниться. Травм у мене було багато, занадто багато, щоб запам'ятати їх всі, але, якщо ви дійсно повинні боротися за своє життя це [навчання] мало статися.

Старі сувої говорять про Кіацу або життя даюче сили моєму учителю Іситані (Kuki shin yo ryu) ставшому важко захворим і помершому на моїх руках. Ці навички не могли йому допомогти, оскільки ніхто не має такої влади. Якщо ви пошкодили ваші ноги або руки (кінцівки), то необхідно використовувати воду в різноїтеплоти (гарячої й холодної?) , потім ви втираєтє в шкіру трави з солодких рослин [солодка]. Для спини ви можете кататися по підлозі щоб пом'якшити суглоби між кістками. Іноді добре мати когось, щоб протерти і потиснути на ці суглоби. Якщо у вас багато болю то ви повинні помедитувати про це, тому що ваше тіло має свої власні відповіді. Це очі і вуха Бога. Ви повинні пити багато води і все одно тренуватись, навіть якщо ви знаходитесь у великому болю. Якщо ви не можете залишити свого ліжка, то тренуйтеся в уяві, це називається Sankaku дзюцу.

Деякі люди говорять про дихання, але я кажу вам, що якщо ви контролюєте своє дихання, то воно коли-небудь стане реальним (природнім), коли ви їсте це буде те ж саме дихання. Ви не повинні пам'ятати, щоб зупинити дихання, щоб попити з чашки. Дихання є життєвою силою тіла, я чув, як деякі люди пов'язують його, як силу їх техніки, якщо так що я дуже радий за них! Якщо їм коли-небудь доведеться боротися зо три години було б приємно бачити їх контролюючих своє використання повітря. Занадто багато повітря розмиє очі і розум так що будьте акуратніше. Вісім ворот Ніндзя це шлях тренуваннь, я мав тренінг в них більше 70 років, це є істинний шлях .



Тосицугу Такамацу 33-й великий магістр Тогакуре рю ніндзюцу і Хацумі сенсея вчитель. 



Источник: http://budotaijutsu.co.uk
Категория: Записки ниндзя | Добавил: Пума (04.09.2013)
Просмотров: 472 | Теги: Тоситсугу, Такамацу, Тосіцугу Такамацу автобіографія, Такаматсу, Тошитстугу, Тошицугу, автобиография Такамацу | Рейтинг: 5.0/5
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]